Klantenservice

Vragen? neem contact op!

Neem bij vragen contact op met onze klantenservice. Dat kan op werkdagen van 08:30 tot 16:00 uur telefonisch op 085-0685001 of via het contactformulier hieronder.

Veel gestelde vragen:

Waarom heb ik géén bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Je zou binnen 15 minuten na het plaatsen en betalen van een bestelling een bevestigingsemail moeten ontvangen. Mocht deze na 15 minuten nog niet in je mailbox zitten, check dan eerst je spamfilter, vaak zul je de bevestiging hier terugvinden. Als je een account hebt aangemaakt bij het bestellen kun je de status van je order ook checken bij “mijn account” klik hier voor de orderstatus.

Wordt er een factuur meegestuurd in het pakketje?
Nee! we sturen de factuur digitaal naar het email adres van de besteller.

Kan ik een product ruilen?
Nee! helaas kunnen we uit voedselveiligheidsredenen geen chocolade retour nemen. Mocht er iets niet in orde zijn met je product neem dan contact op. Meer info over retouneren kun je hier lezen

Is mijn pakketje al verstuurd?
We versturen orders ontvangen voor 14:00 op werkdagen doorgaans dezelfde dag. Bestellingen op vrijdag na 14:00 uur of in het weekend of op feestdagen ontvangen worden op de eerstvolgende werkdag verstuurd. Op het moment dat een bestelling bij ons verstuurd is ontvang je een email met daarin de Track & Trace code van PostNL. Mail niet ontvangen? Check je spamfilter. Meer informatie rondom verzenden kun je hier lezen

Op welke wijze kan ik mijn bestelling betalen?
We bieden diverse vertrouwde manieren van betaling aan. Kijk hier voor alle mogelijkheden.

Neem contact met ons op

Heeft u vragen? Laat het ons weten!

Je maakt gebruik van een oude webbrowser

Deze website gebruikt moderne technieken die niet worden ondersteunt door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×