Klantenservice

Vragen? neem contact op!

Neem bij vragen contact op met onze klantenservice. Dat kan op werkdagen van 08:30 tot 16:00 uur telefonisch op 085-0685000 of via het contactformulier hieronder.

Veel gestelde vragen:

Waarom heb ik géén bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
Je zou binnen 15 minuten na het plaatsen en betalen van een bestelling een bevestigingsemail moeten ontvangen. Mocht deze na 15 minuten nog niet in je mailbox zitten, check dan eerst je spamfilter, vaak zul je de bevestiging hier terugvinden. Als je een account hebt aangemaakt bij het bestellen kun je de status van je order ook checken bij “mijn account” klik hier voor de orderstatus.

Wordt er een factuur meegestuurd in het pakketje?
Nee! we sturen de factuur digitaal naar het email adres van de besteller.

Kan ik een product ruilen?
Nee! helaas kunnen we uit voedselveiligheidsredenen geen chocolade retour nemen. Mocht er iets niet in orde zijn met je product neem dan contact op. Meer info over retouneren kun je hier lezen

Is mijn pakketje al verstuurd?
We versturen orders die we ontvangen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 14:00 doorgaans dezelfde dag. Bestellingen op we op vrijdag na 14:00 uur, in het weekend of op feestdagen ontvangen worden de eerstvolgende werkdag verstuurd. Op het moment dat een bestelling bij ons verstuurd is ontvang je een email met daarin de Track & Trace code van DHL. Mail niet ontvangen? Check je spamfilter. Meer informatie rondom verzenden kun je hier lezen

Is mijn pakketje gereed voor ophalen?
Als je hebt aangegeven dat jij je bestelling wilt ophalen bij één van onze brandstores ontvang je zodra de bestelling gereed staat een email. Orders die we ontvangen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 14:00 staan doorgaans de volgende dag gereed voor ophalen. Bestellingen op vrijdag na 14:00 uur, in het weekend of op feestdagen staan doorgaans de eerstvolgende werkdag gereed (let op, onze winkels zijn op maandag gesloten). Mail niet ontvangen? Check je spamfilter. 

Op welke wijze kan ik mijn bestelling betalen?
We bieden diverse vertrouwde manieren van betaling aan. Kijk hier voor alle mogelijkheden.

Waarom duurt de levering van mijn pakketje langer dan normaal?
Door de coronacrisis en drukte bij pakketbezorgers kan het soms langer dan gebruikelijk duren om alle pakketjes op tijd te leveren. Houd rekening met soms wel 2 tot 3 dagen langere lever- en bezorgtijd door DHL. 

Hoe lang kan ik chocolade bewaren en op welke manier kan ik chocolade het beste bewaren?
Doordat cacao van nature heel veel antioxidanten bevat (het wordt daardoor gezien als een Superfood) is chocolade goed houdbaar. Vrijwel alle producten van Coco & Sebas zijn minimaal 9 maanden houdbaar. Onze Coco’s en Bonbons zijn korter houdbaar, zo’n 3 maanden. je kunt de chocolade als beste bewaren bij een temperatuur tussen de 12 en 20 graden Celcius.

Neem contact met ons op

Heeft u vragen? Laat het ons weten!

Je maakt gebruik van een oude webbrowser

Deze website gebruikt moderne technieken die niet worden ondersteunt door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×